close
חזור
תכנים
שו"ת ברשת
מוצרים
תיבות דואר
הרשמה/ התחברות

מה אפשר לבנות באמצעות בנייה קלה

מערכת שורשד ניסן, תשעט09/04/2019

היום שיפוץ יכול להתבצע במהירות ללא רעש ולכלוך ועם מספר עובדים מצומצם ויעיל בנייה קלה היא הפתרון לשיפוץ הבית או הוספת חדר באופן היעיל ומהיר ביותר

תגיות:
אתם רוצים לבצע שיפוץ בביתכם או חדר נוסף אך אינכם רוצים שביתכם יהפוך לאתר בנייה הכולל שקי בטון משאיות ופועלים מתרוצצים רעש ולכלוך רב, זמן רב של יציאה מהשגרה ועלות רבה מאד לצורך השיפוץ. אתם אינכם חפצים בזה, ולכן אתם דוחים את השיפוץ הנחוץ זמן רב מין המתוכנן, אך לא היום שיפוץ יכול להתבצע במהירות ללא רעש ולכלוך ועם מספר עובדים מצומצם ויעיל בנייה קלה היא הפתרון לשיפוץ הבית או הוספת חדר באופן היעיל ומהיר ביותר.

מהי בנייה קלה?
בנייה קלה היא בעצם בנייה באמצעות חומרים קלים, רשימת החומרים שיכולים להשתמש בהם בבניה קלה הוא
מגוון וכולל אלומיניום, עץ, גבס ועוד. חומרים אלו קלים מבטון ובעצם מאפשרים לבנות חדרים ואפילו בתים במהירות כאשר רוב העבודה מתבצעת במפעל ואל הלקוח מגיעים רק פנאלים מבודדים להרכבה, דבר זה חוסך לאדם לכלוך ורעש , עלויות נמוכות של חומרים, אין צורך בפועלים נוספים, ולכן יש יתרון נרחב לבנייה הקלה. לעומת בניה באופן קונבנציונלי.

מה אפשר לבנות בבניה קלה?
גגות קלים
הבנייה של הגגות הקלים נעשית באמצעות פנאלים מאלומיניום, שהוא חומר חזק שאינו מפתח חלודה, וסידור פנאלים מבודדים מאלומיניום בצפיפות יוצר את הבנייה הקלה של הגגות הקלים. הבנייה הזאת מאפשרת לפתח מערכת ניקוז טובה יותר וחדישה יותר כמו כן האלומיניום הוא חומר איכותי שאינו מתכלה עם הזמן ואף אינו חשוף לפגעי מזג האוויר בנוסף לכך ניתן לחפות את הגג, ולעצב אותו כרצונכם החל מחיפויי עץ ועד אבן .

היתרונות של בניית הגגות הקלים הם:
1. מראה – הגגות נראים יפה וניתן לחפות אותם בחיפויים שונים וליצור קו עיצובי נקי
2. מהירות - הגגות מותקנים במינימום לכלוך והפרעה לשכנים
3. הגנה מפגעי מזג האוויר - הגגות יכולים להגן מחום, מקור, ומשלג בשל הבידוד החזק שאותו הם מספקים.

סגירת מרפסת
נושא נוסף שניתן לבנות בו בבניה קלה הוא סגירת המרפסת, לכל בית שבו יש מרפסת בעלי הבית מכירים בעובדה שלא תמיד ניתן להשתמש בה. הבנייה הקלה נותנת פתרון קל ומהיר לבעיה על ידי סגירת מרפסת ההופכת לעוד חדר בבית, ולמקום שנעים לשהות בו, וסגירת המרפסת מעלה את ערך הדירה בשל הוספת חדר .

תוספת חדר
ניתן להוסיף חדר, לאו דווקא סגירת מרפסת, באמצעות בנייה קלה לכל צורך שתרצו הבנייה מתבצעת במהירות כי החלקים מגיעים מוכנים לקבלן מהמפעל.

חדר שמש
חדר שמש הוא המוצר החם בשנים האחרונות בתחום הבניה הקלה הוא מאפשר ליהנות מחוץ לבית גם במזג האוויר לא מאפשר זהו חדר העשוי מחלונות מזכוכית המכניסים את השמש .

לסיום אפשר לבנות כל דבר בבניה קלה החל מגגות קלים ועד תוספת חדר בבית.
לפרטים נוספים על בניה קלה כנסו https://www.easy-construction.co.il
הוסף תגובה
הגדל /הקטן טקסט
שמור קישור
שם השולח
תוכן ההודעה